Известие

Collapse
No announcement yet.

156 1.6 TS студена прекъсва, пука и не може да се подава газ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 156 1.6 TS студена прекъсва, пука и не може да се подава газ...

    Когато е студена прекъсва,пука и не може да се подава газ...проблема изчезва, когато надвиши 50 градуса??? Идеи? Не е от МПХ!
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD (2004 engine)+Chip
    Fiat Punto GT

  • #2
    Виж температурния датчик.В аутодата има сведения, как се проверява.
    Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

    Comment


    • #3
      Трябва диагностика. Да се обърне внимание на дебитомера и на дросела.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Това и при мене го има мисля да сменям свещи . Щото дебитомера и ламбдата съм ги сменил и мисля че като ги смена друго не остава .... но го прави в ниските при теб и високите обороти ли е така колега .
        sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
        Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

        И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
        Ramstein - Benzin
        https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Трябва диагностика. Да се обърне внимание на дебитомера и на дросела.
          Е да де ама нали знаеш какво ще стане ще отидеш на диагностика ще ти закачат колата и ще ти кажат няма грешки добре е. И до тук.
          Причини много но определено или сместа не е наред или ламбда сондата не е наред. Важно уточнение нова сонда и работеща сонда са различни работи.
          А проверката на тези работи не става във всеки сервиз който си е купил диагностична програма.
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #6
            И при мен има същия проблем. Изчезва мигновенно след като колата сама си прехвърли на газ. Смених и свещите, ама все тая... Това за температурния датчик изглежда смислено...

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
              ...А проверката на тези работи не става във всеки сервиз който си е купил диагностична програма.
              Абсолютно! Всеки сервиз може и да извади едни 5 000 лв за диагностична апаратура, но не всеки сервиз има на разположение свестен диагностик, който "чува петела" ... !!!

              Comment


              • #8
                Аз да ти кажа, че точно на ТС-а и работеща сонда да сложиш може пак да не работи точно на тоя ТС поради други проблеми. И всъщност тя работи като физическа част, но не показва нищо хубаво. Ако вземеш твоята сонда работеща на твоята кола и я сложиш на кола с проблем в дросела повечето диагностици за които не са им ясни нещата ще кажат, че сондата е дефектна. Да ама не. Така, че прав си само за качествената диагностика.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                  Е да де ама нали знаеш какво ще стане ще отидеш на диагностика ще ти закачат колата и ще ти кажат няма грешки добре е. И до тук.
                  Причини много но определено или сместа не е наред или ламбда сондата не е наред. Важно уточнение нова сонда и работеща сонда са различни работи.
                  А проверката на тези работи не става във всеки сервиз който си е купил диагностична програма.
                  Подкрепям мнението на Novachev.Ще кажа и защо.При мен го има същия проблем,когато е студена,като позагрее изчезва.И аз се съмнявах за дросел или дебитомер, ама не.Ламда сонда е.Богата смес.Хванах я веднага с еку скана,да не говорим,че свещите и бяха мокри което го потвръждава и без диагностика.

                  Грешки нямаше,освен температурен датчик,но тва е щото термостата не работи(беше зацепил в отворено положение).След като го смених грешката изчезна и колата си загрява както трябва.Но като работи на празен ход,(да отбележа,че не клати обороти,нито на празен ход,нито по инерция като я пускам),но като и дам газ и я пусна за миг оборотите и падат доста под 800, все едно ще изгасне и после си ги заковава на 850.

                  Аз също още като я взех колата бях ходил на диагностика и нищо,няма грешки.А и при наличие,че нито гори масло,нито ми гори бензин,разхода и слиза под 6л при 90км(с климатик),реших да не набивам излишни пари по сервизите и така си карам.Сега вече като си имам кабел си я лекувам сам и виждам,че не за всеки проблем се изписват грешки.Тоест,може да имам проблем и да няма записани грешки.
                  brava 1.4 sx
                  alfa 156 1.8

                  Comment


                  • #10
                    Има поне 5 вида клатене на обороти и поне 10 причинители на явлението.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Аз да ти кажа, че точно на ТС-а и работеща сонда да сложиш може пак да не работи точно на тоя ТС поради други проблеми. И всъщност тя работи като физическа част, но не показва нищо хубаво. Ако вземеш твоята сонда работеща на твоята кола и я сложиш на кола с проблем в дросела повечето диагностици за които не са им ясни нещата ще кажат, че сондата е дефектна. Да ама не. Така, че прав си само за качествената диагностика.
                      Я сподели за какъв тип проблем в дросела говориш че ми е интересно. За протъркани писти и неправвилно отчитане на ъгала на отваряне или на друго. Скоро закачах една такава и нямаше видими причини освен че дросела нещо не беше наред не можеше да поддържа постоянни обороти.
                      156 1,8 ТS 99
                      Nissan Murano 2005

                      Comment


                      • #12
                        Има няколко причини породени от няколко различни вида износване на дросела и от там сгрешен поток въздух и видима разлика на получено количество въздух и очакваното такова. От там и произлизат няколко проблема свързано с паленето, с мощността на студено както и на топло. Но това е много дълго за обяснение. Само да кажа, че един ТС може да не върви толкова колкото са му конете по каталожни данни само от проблем с дросела.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Извади кабела на датчика след въздушният филтър и виж дали има промяна. Моята кошница така прекъсваше и трудно вдигаше до 1500 оборота. Майстора я преслуша на ухо и каза че я тая глупост, след като попитах дали я сигурен дръпна кабела и каза пробвай. И така докато ида да взема датчика и го сложа направо летеше

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Има няколко причини породени от няколко различни вида износване на дросела и от там сгрешен поток въздух и видима разлика на получено количество въздух и очакваното такова. От там и произлизат няколко проблема свързано с паленето, с мощността на студено както и на топло. Но това е много дълго за обяснение. Само да кажа, че един ТС може да не върви толкова колкото са му конете по каталожни данни само от проблем с дросела.
                            Не исках да се занимавам с теб ма ти не спираш да твориш неверни неща! Как като се отвори или затвори повече дросела ще се промени вървенето? Тая кола закво има дебитомер закво има сонда - нали точно за да направи сместта според количеството въздух постъпващо в мотора!
                            Това че дросела на празен ход е мръднал с 1-3 градуса хич не я брига защото колата си има дебитомер и вижда точно колко въздух постъпва в мотора, освен това си гледа сместта и си коригира и се обучава! На всичкото отгоре ако има проблем с дросела колата си има достатъчно голяма корекция за да отвори или затвори дросела Единственното което може да повлия само на респонса на колата, но не и на максималната мощност е ако се получи износване в ТПС-а!

                            ---------- Post added at 19:02 ---------- Previous post was at 19:01 ----------

                            Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                            Я сподели за какъв тип проблем в дросела говориш че ми е интересно. За протъркани писти и неправвилно отчитане на ъгала на отваряне или на друго. Скоро закачах една такава и нямаше видими причини освен че дросела нещо не беше наред не можеше да поддържа постоянни обороти.
                            Дросела и ТПС-а не са ли две различни неща
                            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                            sigpic
                            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Falegname Покажи съобщение
                              Извади кабела на датчика след въздушният филтър и виж дали има промяна. Моята кошница така прекъсваше и трудно вдигаше до 1500 оборота. Майстора я преслуша на ухо и каза че я тая глупост, след като попитах дали я сигурен дръпна кабела и каза пробвай. И така докато ида да взема датчика и го сложа направо летеше
                              Предполагам говориш за дебитомера

                              При мен също има проблем с дебитомера или поне до такъв извод стигнах. Като е закачен върви нормално до 4000оборота и после спира - не ще повече. Откачих дебитомера и щеше да изяде асфалта ама разхода май яко се вдигна защото чак замириса на бензин. Бобо кажи какви са нормалните показания на работещ дебитомер на 2.0тс ЦФ2

                              Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

                              Comment

                              Working...
                              X